Každá guilda má svá tajná kouzla, která jsou schopni užívat pouze členové guildy a to pouze tehdy, když splňují níže zmíněné podmínky. Pokud mág guildu opustí, není schopen kouzla nadále používat.
Podmínky umění guildovních kouzel:
1. Být členem dané guildy
2. Být min. mágem třídy S (nebo splňovat výjimku uvedenou níže)
3. Být členem guildy min. 2 týdny
Rozdělení kouzel:
!!!KAŽDÁ GUILDA MÁ MAXIMÁLNĚ 3 GUILDOVNÍ KOUZLA!!!
Cechmistr: Ovládá všechny tři kouzla.
S mág: Ovládá pouze jedno dané kouzlo cechu.
A mág: Neovládá žádné. Pokud je ovšem uznán cechmistrem jako kandidát na S mága a 2x se jím nestane, může se naučit jedno z guildovních kouzel (s povolením cechmistra)
Ostatní: Neovládá žádné.